Suurenna fonttiaPienennä fonttia
Eläkeliitto

Hyvät ystävät!

Oheisena pääkohtia muistin virkistämiseksi kesän ja alkusyksyn toiminnasta.

Joululehti

Joululehteen mahtuu vielä mainoksia, runoja, tarinoita, valokuvia yms. Kaikki materiaali pitää olla piirin toimistossa tai PieksänPrintissä viimeistään 30.6.2017.

Mainoksista tulee olla täytettynä ilmoitusmääräys erikseen jokaisesta annetusta mainoksesta. Kaikki yhden hankkijan mainokset kootaan Ilmoitusten hankintaluetteloon pyydettyine tietoineen. Ilmoitusmääräykset ja hankintaluettelot täytyy myös olla viimeistään 30.6.2017 piirin toimistossa.

Piirin toimiston osoite on Eläkeliiton Pohjois-Savon piiri ry, Puijonkatu 39 A 17, 70100 Kuopio tai pohjois-savo@elakeliitto.fi  PieksänPrint Oy:n osoite on tuotanto@pieksanprint.com  Sinne tiedostot on lähetettävä pdf-muodossa. Toivomme vilkasta loppukiriä lehden valmistumiseksi!

Aitaprojekti

Useat yhdistykset ovat valmistaneet aidan Kaustisen kesäjuhlille. Arvo Toivanen on lupautunut viemään aidat Kaustiselle ja hoitamaan paluukuljetuksenkin, mikäli yhdistys ei halua lahjoittaa aitaansa Keski-Pohjanmaan piirille. Sopikaa Arvon kanssa aidan kuljetuksesta, mikäli ette itse sitä hoida. Arvon puhelin on 040 0273 173.

Muistattehan, että aita pitää ilmoittaa myös liittoon.

Piirin kirkkopyhä

Piirin 45-vuotisjuhlaa ja kirkkopyhää vietetään 10.9.2017 Kuopion tuomiokirkossa klo 10.00 alkavalla messulla. Messun jälkeen on lounas ja juhla Hotelli IsoValkeisella, Majaniementie 2, 70420 Kuopio. Lounaan hinta on 20 €. Juhlapuheen pitää Eläkeliiton puheenjohtaja Eeva Kuuskoski. Olette sydämellisesti tervetulleita kirkkoon ja juhlaan!

Piirihallituksen kokoonpano

Pyydämme yhdistyksiltä ideoita piirihallituksen kokoonpanoon. Tarkoitus on, että jo ensi syksyn kokouksessa valittaisiin piirihallitus sääntöjen mukaisesti. Lähettäkää ehdotuksia piirin puheenjohtaja Eevaliisa Tikkaselle tai piirin toimistoon.

Piirin syyskokous

Piirin syyskokousaika on muuttunut. Kokous pidetään 10.10.2017 Hotelli IsoValkeisessa alkaen klo 9.45. Ilmoittautuminen ja kahvitarjoilu alkavat klo 9.00. Kokouksen alussa Silmäaseman silmätautien erikoislääkäri, kirurgi Niko Lappi pitää luennon silmäsairauksista.

Aurinkoista ja hyvää kesää kaikille!

Piirihallitus